Salı, Temmuz 23

DeFacto, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı İş Birliğinde Deprem Bölgesindeki Yardımlarına Devam Ediyor – GÜNDEM

DeFacto, 6 Şubat 2023’te 11 ili etkileyen depremin ardından başlattığı yardım kampanyasına iki ayrı projeyle aralıksız devam ediyor. İlk günden bu yana bölgeden çekilmeyen DeFacto, Sağlık Bakanlığı ile imzaladığı protokol kapsamında deprem bölgesinde Bakanlığın koruması altındaki tüm çocukların bir yıllık giyim ihtiyacını karşılama sözünü tuttu. Aile ve sosyal hizmetler. DeFacto, “üretim hiç durmasın” yaklaşımıyla deprem bölgesindeki hazır giyim tedarikçilerine hayati desteğini sürdürüyor. 15 bin kişilik geniş bir aileye sahip olan DeFacto, Türkiye’yi derinden sarsan depremin ilk anından itibaren tüm kaynaklarını birlik içinde seferber ederek, ilgili kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarıyla anında koordinasyon sağladı. Geçtiğimiz yıl bölgeden ayrılmayan, deprem bölgesindeki vatandaşların ve üreticilerin yaralarını sarmaya devam eden DeFacto, depremin ilk yılında da bölgeye kesintisiz desteğini sürdürüyor. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile imzalanan protokol kapsamında binlerce çocuğun bir yıllık giyim ihtiyacını karşılayan DeFacto, Kızılay ve AFAD aracılığıyla da bölgeye destek sağladı. Kurulduğu günden bu yana paydaşlarıyla birlikte tüm zorlukların üstesinden gelmeye odaklanan DeFacto’nun “Üretim Hiç Durmasın” hareketi kapsamında; Tedarikçi Finansman Sistemi (TFS) aracılığıyla 33 tedarikçiye 6,5 milyon ürün siparişi verildi. Bölgede istihdamı desteklemek amacıyla yıl boyunca 400’e yakın kişiye istihdam sağlandı. DeFacto, tüketici farkındalığını artırmak amacıyla deprem bölgesinde üretilen tüm ürünlere özel “deprem bölgesinde üretilmiştir” etiketi uyguladı. DeFacto ayrıca Ticaret Bakanlığı’nın başlattığı “Deprem Yardım Seferberliği” kapsamında 16 binin üzerinde ürün siparişi vererek bölgeye sevk etti.Ayşegül Yıldırım Kara, çocuk hizmetleri genel müdürü Konuya ilişkin açıklamasında şunları söyledi: “6 Şubat 2023 tarihinde Kahramanmaraş merkezli 11 ilimizi etkileyen depremin ardından Bakanlığımız ve DeFacto iş birliği kapsamında herkesin bir yıllık giyim ihtiyacı olan koruma altındaki çocuklarımıza yönelik ve deprem bölgesinde bakım ihtiyaçları karşılanmış, çocukların yaş ve cinsiyet özellikleri ile ihtiyaçları karşılanmış, çocuklarımıza uygun ürünler tanıtılmıştır. “Bu zorlu süreçte çocuklarımıza destek olan DeFacto Pazarlama ve Perakende Genel Müdürü Barış Sönmez liderliğindeki tüm DeFacto ailesine teşekkür ederiz.” Deprem felaketinin ardından bölgeden çekilmediklerini ve yaralarını sarmak için ilk günkü gibi çalışmaya devam ettiklerini belirtti. DeFacto Pazarlama ve Mağazacılık Genel Müdürü Barış Sönmez; “Öncelikle geçen yıl yaşanan felaketin etkilerini bir kez daha hatırlayalım ve bu tür üzücü olayların bir daha yaşanmamasını temenni edelim. DeFacto olarak bölgedeki hasarı en aza indirmek ve toplumumuza destek olmak amacıyla iki önemli projeyi hayata geçirdik. Depremde en savunmasız gruplardan biri olan çocuklarımızın yaşadıkları zorluklarla ilgili hemen çalışmalara başladık. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile imzaladığımız protokol kapsamında deprem bölgesinde korunan çocukların sorumluluğunu üstlendik. Sözümüzü tutarak 1 yıl boyunca bölgedeki koruma altındaki çocukların tüm giyim ihtiyaçlarını karşıladık. “DeFacto olarak geleceğimizin umudu olarak gördüğümüz çocuklarımıza, bölgeden elimizi çekmeden, daha güzel günler sunma sorumluluğuyla her zaman yanlarında olduğumuzu hissetmeleri için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.” Üreticilerin de büyük ölçüde etkilendiği dönemde “Üretim hiç durmasın” hedefiyle paydaşları için uzun vadeli bir projeyi hayata geçirdiğini ifade etti. Sönmez“Deprem bölgesinde üretimin ve istihdamın korunması sorumluluğunu üstlendik. Bölgedeki iş ortaklarımızı önceliklendirerek, ödemelerini Tedarikçi Finansman Sistemi (TFS) aracılığıyla peşin olarak gerçekleştirdik. Deprem sonrası 11 ilimizin ekonomisine ve finansal akışına canlılık katarken, bölgede sürdürülebilir istihdamın desteklenmesini hedefledik. Ticaret Bakanlığı’nın başlattığı ‘Deprem Yardım Seferberliği’ kampanyasına biz de katıldık” dedi. DeFacto Hakkında: 2005 yılında kurulan DeFacto, küresel bir moda markası olma vizyonuyla faaliyetlerine devam ediyor. 500’e yakın mağazada müşterileriyle buluşan DeFacto, online operasyonlarıyla dünya çapında 100 milyon müşteriye hizmet veriyor. Hazır giyim sektörünün öncülerinden DeFacto, küresel bir moda markası olup aynı zamanda bir teknoloji şirketi olarak da faaliyetlerini sürdürmektedir. DeFacto Teknoloji çatısı altında 300’ü aşkın yazılımcı ekibiyle omnichannel teknoloji altyapıları üretmektedir. Tüketici talep ve beklentileri doğrultusunda hareket eden marka, DeFacto COOOL, DeFacto FİT, DeFacto Modest, DeFacto LIFE, DF Plus ve Fall in Love alt markalarını dünya çapındaki müşterilerle buluşturdu. DeFacto ayrıca Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’nin ve Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni temel alan Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin (WEP) imzacısı ve Better Cotton Initiative’in bir üyesi olarak sosyal ve çevresel taahhütlerini kararlılıkla yerine getirmektedir. Marka, 2022 yılında 9. Sürdürülebilirlik Raporunu kamuoyuyla paylaştı. Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

okulturlari.org
Antalya Haber Sunucu
meritking